- Harita Genel Müdürlüğüne gönderilen Başvurular/Belgeler (Dilekçe, resmi yazışmalar vb.), hızlı erişim sağlanması, kırtasiye masraflarının azaltılması için msb.harita@hs01.kep.tr Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) adresimize gönderebilmektedir.
- Gönderim sırasında, gerçek ve tüzel kişiler kendi KEP adreslerini, kamu kurumları, kurum KEP adreslerini kullanacaklardır.
- Ayrıca başvurulara, Harita Genel Müdürlüğü tarafından verilecek cevaplar, KEP adresleri bulunanlara KEP üzerinden ELEKTRONİK ortamda iletilmektedir.
- KAYITLI ELEKTRONİK POSTA (KEP), Harita Genel Müdürlüğünün Resmi Evrak kabul yöntemlerinden biri olarak kullanılmaktadır.
- KEP adresi bulunmayanlar diğer başvuru yollarını da kullanmaya devam edebileceklerdir.
KAYITLI ELEKTRONİK POSTA (KEP) BAŞVURUSU YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ